ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری خود

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) ضروری می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تأیید رمز عبور *
ایمیل *
تأیید ایمیل *
کد امنیتی *

جستجوی نرم افزارها

دسته بندی نرم افزارها


Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; JCommentsACL has a deprecated constructor in /home/ariatala/public_html/components/com_jcomments/classes/acl.php on line 17

مرحله چهارم: طراحی قوانین تجاری (Business Process Designer)

طراحی قوانین تجاری

همواره شروطی وجود دارد که مسیر اجرای فرآیند را تعیین می‌نماید. در این قسمت قواعد مربوط به هر شرط که نماد آن لوزی است، تعیین می‌شود. در این قسمت فرآیندی که در بخش اول طراحی‌شده، نمایش داده می­ شود و کاربر می تواند از قواعد ساده یا بسیار پیشرفته برای تعیین مسیریابی فرآیند استفاده نماید.
در قواعد پیشرفته‌ای که کاربر می‌تواند تعریف نماید امکان مراجعه به سایر سیستم های سازمانی نیز فراهم گردیده. برای مثال می‌توان برای تعیین مسیر فرآیند به سیستم حسابداری مراجعه نمود و وضعیت خاصی در حساب مشتری چک کرد و بر اساس آن مسیر فرآیند را تعیین نمود.
هنگام مراجعه به سایر سیستم‌ها جهت حفظ امنیت بیشتر و جلوگیری از مخدوش شدن اطلاعات از Web Service ها استفاده می‌گردد. در این بخش کاربر می‌تواند با استفاده از نمادهای گرافیکی ساده به تعریف شروط بپردازد و در صورت نیاز و جهت رفع هرگونه محدودیت، قابلیت استفاده از زبان­های استاندارد برنامه نویسی نیز فراهم گردیده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تماس با ما

 تلفن: 09143138124
فکس: 09143138124
ایمیل: info[at]ariatala.com

نظرات شما

از این که از وب سایت آریا طلا دیدن می کنید سپاسگزاریم و خوشحال خواهیم شد اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به سایت و محصولات ما دارید بیان فرمایید.